قرآن مبین
قرآن مبین

قرآن مبین

من عاشق محمد(ص) هستم

کمپین مردمی و جهانی علیه تروریسم رسانه‌ای غرب به راه افتاد ‌
آغاز به کار کمپین جهانی «عشاق محمد» صلی‌الله علیه و آله و سلم , این روزها قلب امت اسلامی جریحه‌دار است. موج واکنش جهانی دنیای اسلام به توهین اخیر مجله فرانسوی شارلی ابدو علیه حضرت محمد(ص) این‌بار به شکلی منسجم در فضای مجازی به راه افتاده است. 
 


  
کمپین مردمی و جهانی علیه تروریسم رسانه‌ای غرب به راه افتاد ‌
آغاز به کار کمپین جهانی «عشاق محمد» صلی‌الله علیه و آله و سلم، این روزها قلب امت اسلامی جریحه‌دار است.

موج واکنش جهانی دنیای اسلام به توهین اخیر مجله فرانسوی شارلی ابدو علیه حضرت محمد(ص) این‌بار به شکلی منسجم در فضای مجازی به راه افتاده است. در حالی‌که انتشار شماره جدید هفته‌نامه طنز شارلی ابدو با جلد حاوی کاریکاتوری توهین‌آمیز از حضرت محمد(ص) خشم جهان اسلام را برانگیخته،


کمپین جهانی «عشاق محمد» - عشاق_محمد، #loversofmuhammad – در کنار چندین کمپین مردمی دیگر رسماً راه‌اندازی شده‌اند تا محلی برای اجتماع مردم و چهره‌های شناخته شده جهان اسلام و واکنشی به توهین‌های اخیر رسانه‌های غربی و نیز اعلام این حقیقت باشد که میان آزادی بیان و توهین تفاوت زیادی وجود دارد.


فعالان مجازی مسلمان در سرتاسر دنیا این‌بار اعتراض خود را به توهین غرب علیه اعتقادات و نیز پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) با نبرد سفید و صلح‌دوستانه راه‌اندازی کمپین‌های مجازی در فضای شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند؛ از جمله این کمپین‌ها، کمپین مردمی «عشاق محمد» است که در فضای مجازی راه‌اندازی شده است.

مردم جهان اسلام از سرتاسر دنیا در حال پیوستن به این کمپین مردمی هستند؛ کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف و فضای مجازی نیز اقدام به طراحی لوگوهای مختلفی با مضامینی چون «من عاشق محمد هستم» کرده‌اند؛

شعاری که علیه شعار نژادپرستانه «من شارلی هستم» قرار می‌گیرد. همچنین برخی فعالان از عنوان «من شارلی نیستم» نیز استفاده می‌کنند و لحظه به لحظه بر شمار حامیان این کمپین‌های مردمی در سرتاسر دنیای اسلام افزوده می‌شود.

در عین حال در داخل کشورمان نیز استقبال گسترده فعالان مجازی در شبکه‌های اجتماعی نیز موج پیوستن شخصیت‌های فرهنگی به کمپین «عشاق محمد(ص)» رو به افزایش است.


ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز شعیبی و مسعود‌ده‌نمکی از جمله چهره‌های شناخته شده هنری کشورمان هستند که اعتراض خود را به توهین‌های رسانه‌ای غرب علیه شخصیت والای حضرت محمد(ص) و تعریف نادرست آنها از آزادی بیان با پیوستن به این کمپین اعلام کرده‌اند.


هنرمندانی چون نیما کرمی، رضا رفیع، مجید مظفری، شراره رخام، هرمز شجاعی‌مهر، رسالت بوذری و محمدرضا حسینیان نیز اقدام اخیر نشریه فرانسوی را محکوم کرده‌اند. علاوه بر چهره‌های شناخته شده، از سیستان و بلوچستان گرفته تا خراسان و سایر استان‌ها، کاربران شبکه‌های اجتماعی سرتاسر کشورمان هم حمایت خود را از کمپین مردمی «عشاق محمد» با ارسال تصاویری از خود اعلام کرده‌اند، آن هم در حالی‌که بنر حاوی شعار این کمپین را در دست گرفته‌اند. براساس این گزارش متن اطلاعیه بانیان این کمپین به این شرح است:


«والله یعصمک من الناس»


آغاز به کار کمپین جهانی «عشاق محمد» صلی‌الله علیه و آله و سلم، این روزها قلب امت اسلامی جریحه‌دار است. اهانت به ساحت مقدس بهترین و متخلق‌ترین مخلوق عالم، دل هر انسان آزاده‌ای را خون کرده است.

آنانی که خود با حمله به کشورهای اسلامی و ریختن خون صدها هزار تن زمینه‌ساز تروریسم شدند و از همین تروریسم برای مقابله با محور مقاومت بهره جستند، امروز به بهانه کشته شدن چند فرد هتاک به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله، در کنار هم برای مقابله با تروریسم اشک تمساح می‌ریزند!

 طنز تلخ این خیمه‌شب‌ بازی جایی است که قاتل کودکان غزه نیز در این میانه حامی انسانیت شده و در نمایش مضحک تروریست‌های به اصطلاح مخالف تروریسم، شرکت می‌کند.

 کمپین جهانی «عشاق محمد» در این میانه حرکتی است برخاسته از متن امت اسلامی در دفاع از ساحت قدسی پیامبر اعظم به عنوان سرآمد تمامی پیامبران که تلاش دارد در مقابل این حرکت شیطانی بایستد.

 




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد