قرآن مبین
قرآن مبین

قرآن مبین

جایی که شیطان تخم گذاری می کند!

یکی از کانون هایی که در وجود انسان سرچشمه کارها است تفکر و اندیشه است. فکر سالم محصول و بازده سالم و پاک دارد

 و فکر آلوده بازده ناسالم و آلوده خواهد داشت.                        فکر آن باشد که بگشاید رهى               راه آن باشد که پیش آید شهى


دوستی با شیطان
  ادامه مطلب ...

نمی خواهد عالی باشی،خوب باش

همه می گویند بهترین باش، بهترین مادر، بهترین نقاش، بهترین هنرمند. اما من می خواهم معمولی باشم. یعنی چی، معمولی!  مگه می شه. آره می خواهم معمولی باشم.

«یادم هست، در زمان کودکی خوب ورزش می کردم. اما بدلیل اینکه نتوانستم با همکلاسیم رقابت کنم و او از من بهتر بود. آنرا کنار گذاشتم حال بعد از سالها و گذشت زمان فکر می کنم، کاش ورزش کردن را برای سلامتی و شادابی روح و جسمم  ادامه می دادم و از ورزش کردن لذت می بردم و اعتماد به نفس خودم را افزایش می دادم و می توانستم این استعدادم را شکوفا می کردم.

  ادامه مطلب ...