قرآن مبین
قرآن مبین

قرآن مبین

مجوزهای ساختگی برای گناهان!

به لحاظ شرعی بی حجابی و دزدی هر دو منکر هستند  و نسبت به جلوگیری از هر دو امر حرام باید در حد توان اقدام نمود. بر هر یک از ما واجب است تا اولا خود را از حرام بازداشته و ثانیا نسبت به دیگران از فریضه امر به معروف و نهی از منکر با وجود شرایط و مراتبش غافل نشویم.

اینکه در خیلی مواقع بی حجابی های جامعه با اختلاس مقایسه می شوند و با پررنگ کردن اختلاس و دزدی از مال بیت المال، گناه بی حجابی کمرنگ می شود. حرف اشتباهی است؛ زیرا هر دو گناه بزرگی هستند و نباید اثر گناهان را کم بدانیم.

 
ادامه مطلب ...

قلابی که ما را از سختی ها بیرون می کشد!

این مثال را از زبان استاد قرائتی زیاد شنیده ایم؛ مثالی که به خوبی، به ظرفیت های نهفته و استعدادهای خاموش درون انسان اشاره می کند. ظرفیت زیاد حافظه انسان، عدم محدودیت زمانی در یادگیری، برخی مهارت های خارق العاده و بسیار نشانه های دیگر حاکی از همین مطلب است.

 بارها گفته ام که اگر بگویند: چقدر می دوید؟ ما می گوییم: 2 کیلومتر! اگر یک گرگ دنبالمان کند، 30 کیلومتر می دویم. پیداست 30 کیلومتر دیگر انرژی در ما هست. منتها باید این انرژی را کشف کنیم. 1

   ادامه مطلب ...

"شهد شوکران" روایت بخش هایی از زندگانی سه معصوم

 "شهد شوکران" روایت بخش هایی از زندگانی سه معصومبه قلم نصرالله قادری است؛ امام جعفر صادق(ع)، امام موسی کاظم(ع) و امام رضا (ع).

کتاب «شهد شوکران» تازه ترین نوشته نوشته نصرالله قادری با حضور نویسنده و عبدالرضا فریدزاده و همچنین دکتر یدالله وفاداری هفته پیش در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات رونمایی شد.
 
ادامه مطلب ...